Välkommen till Reumatikerföreningen Söderhamn.

Reumatikerföreningen Söderhamn finns till för att ge stöd och råd i vardagen för dig med reumatisk sjukdom eller sjukdom i rörelseorganen. Vi har cirka 200 medlemmar som har många aktiviteter tillsammans.

Reumatikerföreningen Söderhamn har ca. 200 medlemmar och vi har vår föreningslokal på Baggargatan 30. Där har vi bl a. styrelsemöten och hand-o fotgymnastik. Övriga aktiviteter är vattengymnastik, utflykter och någon resa. Vi har 4 medlemsmöten per år och dessa har vi på IOGT-lokalen, Åsgatan 9. Mer information finns under Aktiviteter.

Önskar du bli medlem kontakta oss, eller gå in på Reumatikerförbundets hemsida www.reumatikerforbundet.org

Vårt mål är att alla reumatiker är fullt delaktiga och jämlika i samhället.

Vår förening är en del av Reumatikerförbundet, som har 200 föreningar över hela landet.

Som medlem träffar du personer med olika reumatiska sjukdomar som:

• får information
  • byter erfarenheter
  • får tips
  • har roligt tillsammans

Kontakta oss för mer information!

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!