Hej alla medlemmar i Söderhamns Reumatikerförening!

Varmt välkommen till höstens aktiviteter

Torsdag den 7/9 kl. 18.00 är det modevisning  i IOGT-lokalen Åsgatan 9.

Styrelsemedlemmar visar höstens mode från Fanny, Therese mode samt Dressman.

Kostnad är 100:- och då ingår kaffe, smörgås samt kaka. Vi har även ett lotteri med fina priser. Eftersom platserna är begränsade till 50 personer så är det först till kvarn. Anmälan görs till Elsy Persson på tel.  0270-284852.

På önskemål från medlemmar så planerar vi att starta upp ”Artrosskola” i samarbete med Anna Nordström på Rehabmagasinet. Planeringen är att det ska vara en grupp för arbetsföra och en grupp för pensionärer. Vi behöver en intresseanmälan innan vi startar upp. Är du intresserad så anmäl dig på föreningens telefon  0270-569095 eller på senast fredag 15/9.

Vi vill även göra reklam för våra omtyckta badgrupper som är på onsdagar och torsdagar i sjukhusets varmbadbassäng.  Anmälan till Ann-Marie Nordlund 070-3673703.

Vi har även möjlighet att starta nya grupper i paraffinbad för händer. Intresseanmälan till föreningens telefon  0270-569095 eller på reu.soderhamn@hotmail.sesenast fredag 15/9.

På önskemål från medlemmar ska vi även starta upp promenadgrupper med start tisdag 12/9 kl. 14.00 utanför Erikshjälpen. Promenadlängd utgår ifrån deltagarnas önskemål. Promenaden går utefter strandpromenaden. Efter promenaden kan de som vill stanna på en fikastund hos Erikshjälpen.

Söndag den 3/12 kl. 13.00 är det traditionsenlig Julfest på IOGT-lokalen. Se kommande annons.

Har ni önskemål om aktiviteter så är ni välkommen att höra av er.

Styrelsen genom Annette Andersson Fröjd

50 000 starka skäl att bli medlem